Zdrowa żywność dla unijnych dzieci- tym razem gruszki.

Po rozpoczętej latem bieżącego roku kampanii promujące spożycie brzoskwiń i nektarynek wśród unijnych dzieci, jesienią ruszyła podobna kampania promująca konsumpcję tym razem gruszek. Podobnie jak w przypadku brzoskwiń, znakiem rozpoznawczym i bohaterem promującym jedzenie owoców jest podobny do znanego na całym świecie Supermana super bohater Mr Fruitness – podaje FAMMU/FAPA na podstawie Fruit and Vegetable Markets.

Nowa kampania finansowana jest przez Komisję Europejską, a jej koszt oszacowano na 4 mln euro.

Owocowa kampania skierowana będzie do dzieci w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. Już w najbliższych miesiącach należy spodziewać się w głównych punktach i centrach handlowych serii promocji wspierających zakupy gruszek. Akcje mają na celu przede wszystkim informowanie o zdrowym odżywianiu, walorach odżywczych. Dla najmłodszych przygotowano szereg gadżetów i nagród.

www.portalspozywczy.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>