Kampania społeczna „Pomyśl o dziecku”.

Fundacja „Mamy i Taty” rozpoczęła kolejną kampanię społeczną, tym razem pod hasłem „Pomyśl o dziecku”. Przekaz kampanii skierowany jest do małżeństw wychowujących jedno dziecko i ma zachęcić do rozważenia decyzji o powiększeniu rodziny.

„Rodzice jedynaków w badaniach mówią: «Chcę dać swojemu dziecku wszystko, co jest najlepsze, zrobiłbym dla niego wszystko, co mogę zrobić, więcej niż dla kogokolwiek innego» – powiedział prezes Fundacji „Mamy i Taty”. – Jeżeli tak jest, to zderzamy to pragnienie i te potrzeby materialne, o których bardzo często rodzice myślą mówiąc w ten sposób, z potrzebą posiadania rodzeństwa. Dla dziecka o wiele ważniejsza jest bardzo często potrzeba posiadania rodzeństwa niż zaspokojenie wszystkich, czasami bardzo wyszukanych potrzeb materialnych” – dodał Paweł Woliński.

Kampania, oprócz spotów i bilbordów, prowadzona jest także poprzez stronę internetową www.pomyslodziecku.pl.

R. Łączny, KAI

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>