„Gazeta Wyborcza”; Co może lekarz, czyli etyka wzdęć i potencji.

Farmaceuci reklamowane w mediach różnego rodzaju produkty, takie jak np. witaminy i minerały, środki na odchudzanie, wzdęcia czy potencję określają pięknie, jako „leki bajery”. Tymczasem w ubiegłym roku na ich reklamy poszło 797,6 mln zł, czyli niemal tyle samo, ile w 2012 r. – czytamy w „Gazecie Wyborczej”. To prawdziwy cud, że udało nam się dożyć swojego wieku, nie używając wcześniej tylu farmaceutyków – ironizuje gazeta.

Przypomina, że lekarz, farmaceuta ani aktor przebrany w sposób sugerujący wykształcenie medyczne nie może reklamować leków, nawet tych bez recepty. (PAP)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>