Fruit2day? wchodzi na rynek Stanów Zjednoczonych, oferując konsumentom z USA całkowicie nowy pomysł na jedzenie owoców

Nowa przekąska do jedzenia i picia trafia na półki sklepowe w całym kraju. BROOMFIELD, Kolorado, 18 maja /PRNewswire/ – Większość Amerykanów uwielbia owoce, jednak niewielu z nich spożywa je w odpowiedniej ilości. Według Fundacji Produkty dla Lepszego Zdrowia (Produce for Better Health), 90% Amerykanów nie je 4 porcji owoców dziennie, a tyle zalecają wytyczne dietetyczne Departamentu Rolnictwa USA oparte na diecie 2 000 kalorii. Obecnie Hero/WhiteWave wprowadza całkowicie nowy sposób jedzenia owoców – nowy produkt zwany Fruit2day? – przekąska do jedzenia i picia z prawdziwymi kawałkami owoców w butelce. Fruit2day proponuje Amerykanom całkowicie nowy pomysł na uwzględnienie owoców w ich diecie.

Fruit2day zapewnia naturalne korzystanie z substancji odżywczych zawartych w owocach bez skórek, pestek, obić, nadpsutych kawałków, a nawet lepkich palców.

Całkowicie naturalne – Fruit2day jest połączeniem prawdziwych kawałków owoców, puree i soku owocowego bez dodatku cukru czy konserwantów.
Porcjowane składniki odżywcze – każda butelka Fruit2day o pojemności 6,75 uncji zawiera dwie porcje owoców i przeciwutleniaczy, za to jedynie 110 – 120 kalorii, w zależności od smaku. To wspaniałe źródło witaminy C, które dostarcza konsumentom połowę ich dziennego zapotrzebowania, oferując im pożywną przekąskę o dowolnej porze dnia.
Wygodne – owoce, które muszą być obierane, pestkowane, krojone w plastry czy jedzone za pomocą widelca nie są wygodne do spożycia dla osób, będących w ciągłym ruchu. Przenośna butelka Fruit2day świetnie służy jako owocowa przekąska o każdej porze.
„Fruit2day to nowy sposób na jedzenie i cieszenie się smakiem owoców. Jest to w odpowiedni sposób porcjowana, naturalna przekąska pakowana w formie dwóch porcji owoców w jednej butelce – powiedziała Lisa Drayer, dyplomowany dietetyk, twórca sprawozdań dotyczących zdrowia oraz rzecznik Fruit2day. – Fruit2day sprawia, że włączenie owoców do diety staje się łatwiejsze w formie przekąski w ciągu dnia, niezależnie od tego, czy ktoś trenuje, żyje w ciągłym ruchu czy potrzebuje zastrzyku składników odżywczych pomiędzy posiłkami”.

Konsumenci mogą jeść soczyste kawałki owoców, doświadczając jednocześnie aksamitnego smaku puree i soku. Fruit2day występuje w 4 ciekawych kombinacjach smakowych: truskawka i pomarańcza, mango i brzoskwinia, ananas i banan oraz wiśnia i winogrono. Produkt będzie można znaleźć w sklepach od początku maja 2009 roku. Sugerowana cena detaliczna wynosi 3,79 USD za każdy dwupak.

„Chęć wzbogacenia diety o owoce jest uniwersalna, niezależnie czy to w Europie, czy w USA, szczególnie dla rosnącej liczby konsumentów dbających o zdrowy styl życia – powiedział Hanno Holm, przewodniczący i dyrektor generalny Hero/WhiteWave, wspólnego przedsięwzięcia powstałego w celu promowania marki. – Fruit2day to prawdziwa innowacja. To nowy sposób na jedzenie i cieszenie się smakiem owoców. W oparciu o nasz sukces w Europie oraz wyniki badań konsumenckich w USA, z radością oczekujemy rozwoju produktu w Ameryce”.

Hero/WhiteWave jest zaangażowane w dostarczanie produktu Fruit2day amerykańskim konsumentom. W ramach przygotowań do wprowadzenia Fruit2day, firma zainwestowała wiele milionów dolarów w poszerzenie obiektu produkcyjnego w Mount Crawford w Wirginii. Ta inwestycja zwiększyła aktywność ekonomiczną społeczności i nadal wspiera rozwój firmy.

Więcej informacji na temat odżywczego Fruit2day oraz o korzyściach żywieniowych z jedzenia owoców na stronie Centrum Odżywiania Fruit2day http://www.Fruit2day.com.

Hero/WhiteWave to strategiczne wspólne przedsięwzięcie grupy Hero działającej w Szwajcarii oraz WhiteWave Foods Company, podmiotu zależnego Dean Foods Company (NYSE: DF) kontrolowanego w 100% z siedzibą w Broomfield, Kolorado.

Informacje o Hero

Hero jest międzynarodową zorientowaną na markę grupą zajmującą się produkcją żywności, która została założona w 1886 w Lenzburgu, w Szwajcarii i jest zaangażowana w produkcję wysokiej jakości pożywnych produktów w najważniejszych kategoriach: Odżywianie Niemowląt oraz Owoce. Działania Hero są umiejscowione w Europie, Ameryce Północnej, Środkowym Wschodzie/Afryce oraz Turcji/Azji Centralnej. W Ameryce Północnej grupa Hero promuje wiodące na rynku marki w kategorii Odżywianie Niemowląt (Beech-Nut?), Dekoracje i Produkty Sezonowe (Cake Mate?, Paas?, Pumpkin Masters?, Houston Harvest) oraz Dżemy (Hero).

Informacje o Whitewave

WhiteWave Foods zostało założone w momencie, gdy Dean Foods Company (NYSE: DF) skonsolidował większość swojej działalności opartej na markowych produktach w jedną organizację, zajmującą się wytwarzaniem produktów pakowanych. Z siedzibą w Kolorado, firma jest pionierem w tworzeniu zdrowych, nowatorskich produktów żywieniowych wytwarzanych w odpowiedzialny sposób, wliczając w to liderów produktów organicznych i naturalnych Horizon Organic?, Silk? Soymilk i producenta jogurtów Rachel’s? oraz ulubionych produktów wytwarzanych z mleka przetworzonego i płynnych wyrobów nabiałowych International Delight? i LAND O’LAKES?. Więcej informacji na stronie http://www.whitewavefoods.com.

Źródło: Hero/WhiteWave

KONTAKT:
Christine Dooley z Ketchum
tel. +1-312-228-6814
e-mail: Christine.Dooley@Ketchum.com
w imieniu Hero/WhiteWave

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>