Chcesz mieć dobry sen?”Une-Mati” (Dobry sen) Ci pomoże!

Dotychczas Firma „Pro-Aktiv” prezentowała na stronie „Wirtualnych Targów Zdrowego Życia, Zdrowej Żywności i Produktów Naturalnych nastepujące naturalne preparaty: Aloes, Olejek pichtowy i Olej rokitnikowy syberyjski. W najbliższym czasie Internauci będa mieli mozliwość zapoznania się z kolejnym, tym razem importowanym z Estonii pod nazwą „Une-Mati”. Naukowcy z Centrum Badań Nad Snem w Tartu (Estonia) potwierdzili, że u 70% ludzi preparat ziołowy, o odpowiednio dobranym składzie, zawierający: głóg, babkę, skrzyp polny, otręby pszeniczne oraz chmiel znacząco poprawił jakość snu…… Sen uzdrawia

Prawie każdy zna uczucie zmęczenia z powodu nieprzespanej lub źle przespanej nocy. Niestety od rana w pracy nie potraficie działać bardziej efektywnie. Uczucie zmęczenia potęguje tylko zły nastrój. Jak oceni Was szef? Co powie otoczenie na taką niedyspozycję? Już w ciągu dnia postanawiacie wcześniej położyć się do łóżka. Niestety, tak upragniony sen, nie przychodzi szybko, okazuje się nie jest zbyt głęboki i budzicie się kilka razy w nocy. Może zdarzyć się, że pomimo długiego snu, czujecie się zmęczeni. A rano, gdy pora wstać? To już większy problem. Chce się bardzo, bardzo spać. Z ciężką głową idziecie do pracy. Jesteście zobojętniali, bez dawnego, właściwego sobie, dobrego humoru. Już nie tak elokwentni, jak dawniej – no cóż kłopoty z koncentracją i ogólnie gorsze samopoczucie męczy was już od pewnego czasu. Współlokatorzy już nie są tak wyrozumiali. I znów ciężka noc, wiercicie się w łóżku aż do świtu.
To chyba sygnał, że musicie zrobić coś ze swoim życiem. Nie przespanie około trzech nocy w tygodniu od dłuższego czasu albo bezsenność już od dwóch tygodni jest wystarczającym powodem, aby udać się do lekarza. Według specjalistów trudno spać spokojnie, jeśli nasze życie jest pełne stresu i spieszymy się wciąż z jednej pracy do drugiej, bez odrobiny odpoczynku. Kiedy naprawdę wypoczywaliście na prawdziwym urlopie? Zaburzenia snu stanowią sygnał, ze nasz styl życia wymaga zmiany. Średnio, żeby się wyspać, dorosły człowiek potrzebuje 7-8 godzin snu, z których 20 % wynosi sen głęboki oraz 20% i więcej faza snu z marzeniami sennymi. Właśnie z tą fazą snu związane są czynności zapamiętywania, przetwarzania informacji i emocji, nagromadzonych w ciągu dnia oraz niezwykłych wydarzeń, wpływanie na zachowania instynktowne. Podczas głębokiego snu natomiast mózg odpoczywa. Istnieje opinia, że wtedy odnawia się i regeneruje cały organizm człowieka, nawet na poziomie komórek.
Głęboki i spokojny sen jest nieodzowny dla zdrowia człowieka. Po takim śnie czujemy się odświeżeni, wypoczęci i jesteśmy w lepszym nastroju. Warto się zastanowić nad poprawieniem jakości snu i jego wpływem na życie i zdrowie. Do snu trzeba się przygotować. Dla uproszczenia dobę powinno się podzielić na osiem godzin ciężkiej pracy i osiem odpoczynku, by zasłużyć sobie na osiem godzin dobrego snu. Nie można zasnąć po kłótniach z mężem lub żoną, obfitej kolacji, wypiciu kawy albo ciężkim wysiłku sportowym.
Według specjalistów osoby z zaburzeniami snu chorują częściej, pracują mniej wydajnie, rzadziej awansują, mniej zarabiają i częściej są ofiarami lub sprawcami wypadków. Sen jest czułym barometrem naszej kondycji psychicznej. Stanowi pierwszy sygnał, że żyjemy zbyt „szybko”, stajemy się nerwowi. Skrywamy głęboko w sobie napięcia i lęki. Zanim pojawią się inne dolegliwości, najpierw zaczyna szwankować sen. Naukowcy potwierdzają, że zaburzenia snu to przyczyna kłopotów ze zdrowiem. Ludzie borykający się z tym problemem są ciągle nerwowi, rozdrażnieni, łatwo popadają w depresję, maja kłopoty z pamięcią i skarżą się na słaby system immunologiczny. Bezsenność jest częstym objawem depresji. Ogromna większość cierpiących na nią pacjentów sypia mało i źle. U osób z dłużej trwającą bezsennością może pojawić się nadciśnienie tętnicze czy choroba wrzodowa. Kłopoty z zaśnięciem mogą wystąpić także u osób z nadczynnością tarczycy, chorobą nowotworową, bezdechem nocnym, ze schorzeniami reumatycznymi. Źle sypiają też pacjenci cierpiący na przewlekłe bóle.
Zdrowy człowiek powinien zasnąć w ciągu kilkunastu minut od położenia się do łóżka. Kto ma kłopot z zaśnięciem, nie powinien słuchać znanych rad o „liczeniu baranków”. To na pewno nie pomoże. To znak, że cierpicie na bezsenność. Specjaliści oceniają, że kłopoty ze snem ma ponad 30% Polaków, ale tylko 5% zgłasza się do lekarza. Bardzo rzadko o swoich kłopotach ze snem pacjenci chcą rozmawiać ze swoimi lekarzami. Czyżby ta choroba stanowiła temat tabu? Część chorych stosuje na własną rękę różne leki albo nawet alkohol, aby zasnąć. Inni nie podejmują żadnych działań, dopóki nie pojawią się poważniejsze problemy. Niewielka ilość ludzi, jaka trafia po pomoc od specjalistów, dostaje zwykle tylko tabletki nasenne. Czasami leki nasenne wystarczają, ale nie likwidują przyczyn i nie leczą bezsenności. Najczęściej łagodzą tylko objawy. Nie należy ich stosować długotrwale (nie dłużej niż miesiąc, półtora), gdyż niektóre z nich powodują uzależnienia. A przecież wiemy, że często chorzy nie przestrzegają tych zaleceń i biorą tabletki latami. Leczenie bezsenności jest niestety procesem długotrwałym.
W porównawczych badaniach przeprowadzanych w USA skuteczność leczenia preparatami nasennymi oceniano na ponad 30% w ciągu jednego miesiąca. Po tym czasie pacjentom biorącym leki zaczęto stopniowo zmniejszać dawki, aż do całkowitego odstawienia środków nasennych. A gdy ponownie po kolejnym miesiącu dokonano oceny skuteczności terapii, okazało się, że już tylko u 10% chorych efekt leczenia był trwały, ale niestety porównywalny do takiego, jaki uzyskano stosując tabletki nie zawierające środka leczniczego. Specjaliści wykonujący to badanie odkryli, że pacjenci stosujący psychoterapię cieszyli się długotrwałym i lepszym efektem. Zmiana trybu życia, przestawienie zegara biologicznego, odpowiedni relaks przed snem może dawać trwalsze rezultaty.
Naukowcy z Centrum Badan Nad Snem w Tartu (Estonia) potwierdzili, że u 70% ludzi preparat ziołowy, o odpowiednio dobranym składzie, zawierający: głóg, babkę, skrzyp polny, otręby pszeniczne oraz chmiel znacząco poprawił jakość snu. Chorzy szybciej zapadali w sen, rzadziej się przebudzali a ich spokojny sen powodował, że byli w lepszym nastroju i cieszyli się dobrym samopoczuciem. A co najważniejsze nikt nie zaobserwował żadnych działań niepożądanych po zastosowaniu ziół. Okazuje się, że natura może nam pomóc. Jeśli macie kłopoty ze snem, polecamy naturalne produkty ziołowe.
Une-mati (DOBRY SEN) sprzyja dobrej jakości snu poprzez wpływ na wydłużenie głębokiego snu i z widzeniami sennymi. Umożliwia długi, spokojny sen bez przebudzenia się w czasie jego trwania. Taki sen warunkuje dobre samopoczucie w ciągu dnia i prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Po zastosowaniu odżywki Une-mati (DOBRY SEN) poprawicie jakość snu.
Dawkowanie:
Przyjmować na co najmniej pół godziny przed jedzeniem 25 kropli 3 razy dziennie podjęzykowo. W celu uzyskania lepszego rezultatu zalecane jest stosowanie przez przynajmniej 2-4 tygodnie. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej dawki preparatu.
Przeciwwskazania:
Nie zaleca się stosowania preparatu u dzieci do lat 16 oraz w ciąży.
Une-mati (DOBRY SEN) jest preparatem złożonym, zawierającym różne, dobierane w odpowiednich proporcjach, ziołowe składniki, z których każdy ma inne działanie. Niektóre z nich łagodzą stres i działają wspomagająco na sen (chmiel, głóg, otręby), inne wpływają korzystnie na funkcjonowanie ważnych dla życia narządów, jak: poprawiają krążenie mózgowe (głóg, skrzyp), usprawniają pracę serca (chmiel), nerek (skrzyp, chmiel), przewodu pokarmowego (otręby, babka, chmiel), układu oddechowego (babka, skrzyp).
Podstawowe składniki naturalnego preparatu ziołowego Une-mati (DOBRY SEN):
 głóg (Crataegus L.)
 babka (Plantago L.)
 skrzyp polny ( Equisetum L.)
 otręby pszeniczne
 chmiel (Humulus L.)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>