Chcesz kupić czekoladę Xocai?

Słowo Xoçai (czyt. szo-sa-ji) symbolizuje doskonałą kombinację smaków. Pierwszy człon nazwy — „Xo” — jest skrótem od „xocolatl”, będącego pradawnym indiańskim napojem z kakao, najbogatszego na całym świecie źródła antyoksydantów. Drugi człon — „cai” — stanowi natomiast skrót od nazwy zdrowych egzotycznych jagód açai. Te dary amazońskiej dżungli są kolejną co do wielkości skarbnicą przeciwutleniaczy. Kakao i açai znakomicie zatem współgrają ze sobą, efektywnie sprzyjając osiągnięciu zdrowia i dobrobytu. Tworzą fantastyczną harmonię smaku w postaci czekolady Xoçai. Nie bez kozery Majowie nazywali ten napój „pokarmem bogów”, doceniając lecznicze i odżywcze właściwości kakao. Współczesne prace badawcze wskazują na ewidentne korzyści prozdrowotne gorzkiej i mało przetworzonej czekolady.

Największa współczesna pisarka niemiecka Marie von Ebner-Eschenbach zdefiniowała wielkość jako patrzenie bez zawiści, gdy inni osiągają sukcesy, do których samemu się wytrwale dąży. Richard St. John uważa, że spełnienie wszystkich swoich oczekiwań odnośnie dostatku, swobody i zdrowia nastąpi dzięki naszej pasji, pracy, kunsztowi, skupieniu na celu, motywacji, służeniu czymś cennym, kreatywności i uporowi. Za pomocą odpowiedniego produktu jakim jest Xoçai strategia ta jest jeszcze prostsza i ogranicza się do zaledwie pięciu elementów: wyjątkowego produktu, nauki, odpowiedniego czasu i refleksu, firmy oraz systemu wynagradzania. Bez względu na posiadane wykształcenie czy poziom doświadczenia możesz osiągnąć sukces, przy okazji wzbogacając innych w wyrób o idealnym zestawie składników.
Słowo Xoçai (czyt. szo-sa-ji) symbolizuje doskonałą kombinację smaków. Pierwszy człon nazwy — „Xo” — jest skrótem od „xocolatl”, będącego pradawnym indiańskim napojem z kakao, najbogatszego na całym świecie źródła antyoksydantów. Drugi człon — „cai” — stanowi natomiast skrót od nazwy zdrowych egzotycznych jagód açai. Te dary amazońskiej dżungli są kolejną co do wielkości skarbnicą przeciwutleniaczy. Kakao i açai znakomicie zatem współgrają ze sobą, efektywnie sprzyjając osiągnięciu zdrowia i dobrobytu. Tworzą fantastyczną harmonię smaku w postaci czekolady Xoçai. Nie bez kozery Majowie nazywali ten napój „pokarmem bogów”, doceniając lecznicze i odżywcze właściwości kakao. Współczesne prace badawcze wskazują na ewidentne korzyści prozdrowotne gorzkiej i mało przetworzonej czekolady.

Marka Xoçai, dzięki unikatowej metodzie zimnej obróbki, jest światowym liderem produkcji czekolady, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Opatentowany sposób ochrony przeciwutleniaczy zawartych zarówno w ziarnach kakaowca, jak i w niezwykłych jagodach açai, czyni wyroby Xoçai produktami o doskonałej jakości. To jedyna marka, która kompleksowo zaspakaja potrzebę klientów na czyste i w pełni naturalne składniki. Zdrowa czekolada Xoçai jest niepowtarzalnym produktem, gdyż zawiera ogromne ilości przeciwutleniaczy, a także tłuszcze omega, białko, probiotyki oraz inne składniki, gwarantujące zdrowie i doskonałe samopoczucie. Właśnie dlatego marka Xoçai została doceniona nawet na łamach gazety „New York Times”. Po prostu do wyśmienitego produktu nie trzeba przekonywać, bo jest jak dobry utwór — broni się sam.

Uniwersytety typu Yale czy Oxford wraz z prestiżowymi pismami medycznymi, takimi jak „Jama” i „Journal of Nutrition”, chętnie informują o korzyściach spożywania gorzkiej czekolady. Przeprowadzono ponad 2000 badań, ujawniających jej pozytywny wpływ na serce, dziąsła czy stany zapalne. Produkty Xoçai zostały przetestowane w niezależnym laboratorium Brunswick Labs na zawartość przeciwutleniaczy. Wyniki ukazały niezwykle wysoki poziom antyoksydantów i pozwoliły uzyskać wyrobom marki Xoçai w pełni zasłużony certyfikat.

Timing, czyli wyczucie czasu, jest komponentem sukcesu w każdej dziedzinie. Refleks jest równie ważny na korcie jak w przemyśle wellness. Magazyn „Entrepreneur” prognozuje, że czekolada to najdoskonalsza inwestycja w najbliższej dekadzie. Właśnie teraz jest najlepszy moment na otworzenie biznesu w oparciu o model marketingu sieciowego. Znany ekonomista Paul Zane Pilzer podkreśla, że wellness i marketing sieciowy stanowią dwie najpotężniejsze branże. Xoçai łączy oba te obszary, stanowiąc niezawodną metodę na sukces.

Czekolada jest ulubionym przysmakiem miliardów ludzi, a dzielenie się nią sprawia ogromną przyjemność. Założyciele Xoçai — Jeanette i Andrew Brooks — proklamowali ulepszanie smacznej, efektywnej i prozdrowotnej czekolady. Ogromna wiedza tych znakomitych liderów na temat czekoladowych produktów i marketingu sieciowego umożliwia osiągnięcie sukcesu. Chętnie zarażają oni innych swoją pasją, cierpliwie ucząc, doradzając i współtworząc ogólny dobrobyt. Znacząco przyczyniają się do zbudowania dobrego interesu.

Jeśli masz ochotę dzielić się z innymi wspaniałymi wyrobami, jednocześnie zarabiając; gdy np.: chcesz spłacić ratę za mieszkanie, wykorzystaj już dziś swoją szansę i dołącz do grona czekoladowych milionerów. Ponadto uzyskasz dostęp do wspaniałego systemu motywacyjnego, dzięki czemu ekscytujące wycieczki i luksusowe samochody znajdą się na wyciągnięcie Twojej ręki! Przyszłość z Xoçai jawi się w pastelowych barwach. A wystarczy do tego odpowiedni produkt, nauka, wyczucie czasu, partnerzy i system wynagrodzeń. Xoçai i Ty — doskonała synergia od dziś!
Andrzej Różycki.
P.s. w sprawie zakupu czekolady Xocai proszę pisać: Jacek Roik, www.roik.pl, tel. 14, 655 84 49.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>